۲۵ جاذبه گردشگری برتر تابستان امسال
|تابستان رو به پایان است، اما هنوز هم زمان کافی برای رفتن به تعطیلات وجود دارد.
اگر شما به دنبال سفر به جایی هستید که هنوز آب و هوای گرم داشته باشد و یا اگر می خواهید به سرمایه گذاری در معاملات مرتبط با تعطیلات و سفر بپردازید، احتمالا می خواهید به جایی خاصی سفر کنید.
تورلند، همان جایی است که مشاورین درباره ی رزرو هتل، بررسی سایت، و اعلام نتایج حاصل از شاخص روند رشد جاذبه های گردشگری، به شما اطلاعات می دهند. بررسی ها نشان می دهد که فعالیت های ایالات متحده آمریکا بیشترین میزان علاقه مندی مسافران را برای سفر به آن جا در این تابستان به خود اختصاص داده است.
بررسی و آنالیزها توسط مشاورین و تحلیل گران، با نگاه کردن به میزان افزایش جستجو درباره ی جاذبه های گردشگری در طول تابستان و در طی سال های متوالی صورت گرفته است.
یک نگاه اجمالی و گذرا بر این مقاله داشته باشید تا ببینید از نگاه مسافرین، کدام یک از جاذبه های گردشگری در تابستان امسال محبوبیت بیشتری داشته اند.
استودیو برادران وارنر، تور هالیوود ( بربنک ، کالیفرنیا)
Warner Bros. Studio Tour Hollywood (Burbank, CA)
افزایش سال به سال ترافیک جستجو درباره ی این جاذبه ی گردشگری: ۵۷٫۷%
برایانت پارک (نیویورک)
Bryant Park (New York, NY)
افزایش سال به سال ترافیک جستجو درباره ی این جاذبه ی گردشگری: ۵۸٫۸%
پارک Fenway (پارک بیس بال)،(بوستون، ماساچوست)
Fenway Park (Boston, MA)
افزایش سال به سال ترافیک جستجو درباره ی این جاذبه ی گردشگری: ۵۸٫۹%
مجسمه آزادی (نیویورک)
Statue of Liberty (New York, NY)
افزایش سال به سال ترافیک جستجو درباره ی این جاذبه ی گردشگری: ۵۹%
پارک واشنگتن (پورتلند)
Washington Park (Portland)
افزایش سال به سال ترافیک جستجو درباره ی این جاذبه ی گردشگری: ۶۱٫۳%
پارک مرکزی نیویورک (نیویورک)
Central Park (New York, NY)
افزایش سال به سال ترافیک جستجو درباره ی این جاذبه ی گردشگری: ۶۲٫۲%
گوندولا ( جنوب دریاچه تاهو، کالیفرنیا)
The Gondola at Heavenly (South Lake Tahoe, CA)
افزایش سال به سال ترافیک جستجو درباره ی این جاذبه ی گردشگری: ۶۳%
غار- پناهگاه ملی مادر غمگین (پورتلند)
The Grotto – National Sanctuary of Our Sorrowful Mother (Portland)
افزایش سال به سال ترافیک جستجو درباره ی این جاذبه ی گردشگری: ۶۳٫۳%
براد وی (نیویورک)
Broadway (New York, NY)
افزایش سال به سال ترافیک جستجو درباره ی این جاذبه ی گردشگری: ۶۳٫۷%
چشمه ی دیزنی ( اورلاندو، فلوریدا)
Disney Springs (Orlando, FL)
افزایش سال به سال ترافیک جستجو درباره ی این جاذبه ی گردشگری: ۶۵٫۳%
اسکله ۳۹ ( سان فرانسیسکو، کالیفرنیا)
Pier 39 (San Francisco, CA)
افزایش سال به سال ترافیک جستجو درباره ی این جاذبه ی گردشگری: ۶۸٫۶%
ایستگاه اتحادیه ( دنور، کلرادو)
Union Station (Denver, CO)
ایستگاه اتحادیه دنور، ایستگاه راه آهن اصلی و مرکز حمل و نقل مرکزی در دنور، کلرادو است.
افزایش سال به سال ترافیک جستجو درباره ی این جاذبه ی گردشگری: ۷۹٫۱%
کانال گردشگاهی ونیز (لس آنجلس ، کالیفرنیا)
Venice Canals Walkway (Los Angeles, CA)
افزایش سال به سال ترافیک جستجو درباره ی این جاذبه ی گردشگری: ۸۰٫۴%
عرشه ی تماشای ۳۶۰ درجه شیکاگو (شیکاگو)
۳۶۰ Chicago Observation Deck (Chicago, IL)
عرشه ی تماشای ۳۶۰ درجه شیکاگو، واقع در طبقه ۹۴ ام مرکز تاریخی جان هنکاک در قلب مرکز شهر شیکاگو است. مرکز جان هنکاک نام یکی از بلندترین ساختمانهای جهان و از نمادهای شهر شیکاگو است. این ساختمان ۱۰۰ طبقه و ۴۵۷ متر ارتفاع دارد و از بلندترین ساختمانهای آمریکا بوده است. شیکاگو ۳۶۰ درجه، نمایش و منظره ی خیره کننده ای از شهر و دریاچه میشیگان را از ارتفاع بالای ۱۰۰۰ فوت، به شما ارائه می دهد. لذت نوشیدن یک کوکتل و یا قهوه در کافه آن، در حالی که به تماشای غروب آفتاب نشسته اید خاطره ای جذاب و فراموش نشدنی است.
افزایش سال به سال ترافیک جستجو درباره ی این جاذبه ی گردشگری: ۸۷٫۸%
سواحل لا هویا (لا هویا، کالیفرنیا)
La Jolla Shores (La Jolla, CA)
لا هویا، یک ساحل تپهای است که ۷ مایل از خط ساحلی اقیانوس آرام را در جنوب کالیفرنیا و شهر سندیگو اشغال میکند. ساحل لا هویا یکی از بهترین محلههای زندگی در ایالات متحده آمریکا است. خانههای واقعشده در ساحل لا هویا از گرانترین املاک در ایالات متحده آمریکا محسوب میشوند. دانشگاه کالیفرنیا در سن دیگو در این محل قرار دارد.
افزایش سال به سال ترافیک جستجو درباره ی این جاذبه ی گردشگری: ۸۸٫۸%
میدان جکسون (نیواورلئان، لوئیزیانا)
Jackson Square (New Orleans, LA)
میدان جکسون یک پارک تاریخی در محله ی فرانسوی نیواورلئان، لوئیزیانا است که در سال ۱۹۶۰، به خاطر نقش محوری آن در تاریخ این شهر، به عنوان نماد تاریخی ملی اعلام گردید. در سال ۲۰۱۲ انجمن برنامه ریزی آمریکا، میدان جکسون را به عنوان یکی از فضاهای عمومی بزرگ در امریکا انتخاب کرد.
افزایش سال به سال ترافیک جستجو درباره ی این جاذبه ی گردشگری: ۸۹٫۹%
پارک ایالتی واتکینز گلن ( واتکینز گلن، نیویورک)
Watkins Glen State Park (Watkins Glen, NY)
افزایش سال به سال ترافیک جستجو درباره ی این جاذبه ی گردشگری: ۹۶٫۴%
The Grand Ole Opry ، نشویل، تنسی
The Grand Ole Opry (Nashville, TN)
The Grand Ole Opry یک کنسرت موسیقی محلی است که در نشویل، تنسی، به صورت هفتگی برگزار می شود. این کنسرت در ۲۸ نوامبر سال ۱۹۲۵ توسط جورج دی. هی به عنوان یک ساعت میهمانی رقص در رادیو تاسیس شد. در حال حاضر متعلق به سرگرمی Opry (اتحادیه خوشامدگویی و مهمان نوازی رایمن) می باشد و اجراها نیز توسط آن انجام می گیرد.
The Grand Ole Opry را طولانی ترین برنامه رادیویی در تاریخ ایالات متحده می دانند، البته نه طولانی ترین برنامه ی در حال اجرا در یک شبکه رادیویی.
افزایش سال به سال ترافیک جستجو درباره ی این جاذبه ی گردشگری: ۱۰۷٫۴%
Smoky Mountain Alpine Coaster (Pigeon Forge, TN)
یک کوستر کوهی یا مرتفع، یک وسیله تفریحی گرانش محور است که یک سورتمه ی کوچک، شبیه به ماشین دارد، که روی ریل هایی که روی کوه نصب شده اند حرکت می کند.
افزایش سال به سال ترافیک جستجو درباره ی این جاذبه ی گردشگری: ۱۰۷٫۶%
خیابان نیوبری (بوستون، ماساچوست)
Newbury Street (Boston, MA)
افزایش سال به سال ترافیک جستجو درباره ی این جاذبه ی گردشگری: ۱۰۸٫۱%
کوه بونل (آستین، تگزاس)
Mount Bonnell (Austin, TX)
افزایش سال به سال ترافیک جستجو درباره ی این جاذبه ی گردشگری: ۱۰۹٫۲%
منطقه مروارید (پورتلند)
The Pearl District (Portland)
افزایش سال به سال ترافیک جستجو درباره ی این جاذبه ی گردشگری: ۱۰۹٫۳%
چشم انداز مناظر گتلنبرگ، تنسی
Gatlinburg Scenic Overlook (Gatlinburg, TN)
افزایش سال به سال ترافیک جستجو درباره ی این جاذبه ی گردشگری: ۱۱۲٫۵%
محله ای مجلل در شیکاگو
The Magnificent Mile (Chicago, IL)
The Magnificent Mile یک بخش مجلل و لوکس از خیابان میشیگان شیکاگو است.
افزایش سال به سال ترافیک جستجو درباره ی این جاذبه ی گردشگری: ۱۱۸%
رصدخانه ی جهان – مرکز تجاری جهانی (نیویورک)
One World Observatory — World Trade Center (New York, NY)
مرکز تجاری جهانی، که گاهی برجهای دو قلو نامیده میشوند، مجموعه ی ۷ ساختمان در منطقه ی منهتن در نیویورک در ایالات متحده آمریکا بود که توسط معمار ژاپنی-آمریکایی مینورو یامازاکی طراحی شده بود. در حملات ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱، ساختمان شماره ۱، ساختمان شماره ۲ و ساختمان شماره ۷ فرو ریخت. پس از وقوع این حملات به این مرکز، عنوان “منطقه ی صفر” اطلاق میشود.
در ژوئیه سال ۲۰۰۱ این مرکز در ازای ۲٫۳۵ میلیارد دلار (که در آن زمان معادل ۷ میلیارد مارک یا ۳٫۶ میلیارد یورو بود) به مدت ۹۹ سال به دو شرکت واگذار شده بود. این بزرگترین معامله ی اموال غیرمنقول در تمام طول تاریخ بودهاست.
افزایش سال به سال ترافیک جستجو درباره ی این جاذبه ی گردشگری: ۳۴۰٫۷%